October 28, 2011

I wanna breath

My October doesn't end well. I hope November gonna bring some new beginning.


Like A Bird


I wish I can run freely while enjoying what I'm doing that time.

Free my thought,
Free my mind,
Free my brain,
Free my life.

I need a break. Just for a while. Life is difficult. Sometimes I can't follow the flow. It stuck somewhere in the middle. Okay, bye.





Gif from tumblr



October 07, 2011

someone like them

assalamualaikum



Pernah ada kawan rapat yang dulu sangat rapat tapi sekarang tak pernah bertegur sapa? Kalau jumpa pun sekadar tanya khabar dalam keadaan yang sangatlah akward.


Aku? 
Ada je. Ramai pulak tu.

Sebab apa ramai?
Kawan kan datang dalam banyak peringkat. Masa sekolah rendah, menengah, ipt, tuisyen, internet etc.


Sebab tulah banyak yang berubah. So, janganlah selalu ingat yang lama kalau yang sedia ada pun tak terjaga hatinya. "Stick to the people who stick with you". Senang hidup. Kan? Sebabnya, kita pun selalu je jumpa yang baru. Diorang hilang, akan ada pengganti yang datang.


Someone like you

Walaupun pengganti seseorang tu tak mungkin seratus peratus macam sebelumnya, tapi perlu ingat hidup sentiasa perlukan perubahan. Saja buat entry ni untuk sejukkan hati sendiri.



"People change. Feelings change. It doesn't mean that the love once shared wasn't true and real. It simply just means that sometimes when people grow, they grow apart."
-500 days of summer-




picture from my tumblr